Klachten

Een opmerking ter verbetering of een klacht? Wij doen onze best om goede zorg te leveren. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Wij gaan daarover graag met u in gesprek. De ervaring leert dat dit voor alle betrokkenen het meest plezierig is en vaak het beste resultaat oplevert.

U kunt de desbetreffende hulpverlener daarop rechtstreeks aanspreken, bellen of een afspraak maken voor een gesprek. Ook kunt u uw opmerkingen of klacht kenbaar maken door haar/hem een mail te sturen. Wilt u bij dit gesprek iemand meenemen, dan kan dat altijd. 

 

Ook kunt u uw opmerking ter verbetering of eventuele klacht per mail versturen aan onze coördinator Thijs Schiphorst: coordinator@therapeuticumutrecht.nl .

 

Wanneer u liever contact heeft met een onafhankelijke klachtenfunctionaris, dan kunt u mevrouw Gels Versteegh bereiken via telefoonnummer 06-22103966.

Mevrouw Versteegh zoekt samen met u naar een oplossing en bemiddelt tussen u en de zorgverlener. Daarbij kiest zij geen partij. Alles wat u met mevrouw Versteegh bespreekt, blijft vertrouwelijk.

 

In onze klachtenregeling zijn deze en de mogelijke vervolgstappen opgenomen.